Phuket tot Krabi

25 oktober 2012 - Koh Samui, Thailand

Ik zit inmiddels op mn hotel kamer in Koh Samui, maar zal nog even een updateje doen van Phuket, Koh Phi Phi en Krabi.

Helaas de floating market niet meer kunnen vinden in Bangkok, extra vroeg opgestaan om voor onze vlucht naar Phuket toch nog even te kijken, maar niemand kon ons vertellen waar het was, helaas.

Ruim op tijd aangekomen op het vliegveld, was maar een uurtje vliegen dus dat viel gelukkig mee. Eenmaal op Phuket hebben we direct een taxi gepakt naar ons hotel wat vlak boven Patong Beach lag. Spullen gedumpt en bij het zwembad wezen relaxen. S avonds maar een kijkje wezen nemen in Patong, nou daar heb je dus net zon straat als je in Bangkok had, alleen nog gekker zegmaar. Even wat gegeten en zijn toen naar een openlucht tent gegaan zo groot als een voetbalveld, bleek uiteindelijk een hoerentent te zijn haha. Aan het publiek wat er kwam was het in ieder geval niet te zien, stelletjes, groepen vrouwen etc.  en op de wc na het pissen daar kreeg je nog een massage. Die avond nog een groepje Chinezen ontmoet, echt mooi volk. Leuke avond! De 2e dag in Phuket kwam eigenlijk op het zelfde neer, weer naar de zelfde tent geweest en een paar andere Chinezen ontmoet.

Volgende ochtend vroeg eruit om de boot naar Koh Phi Phi te halen. Hele relaxte sfeer daar, was ook wel keer lekker. Weer een fijn huisje en de dag daarop hebben we een boat trip gedaan. Zijn rond beide Phi Phi eilanden gevaren, op een aantal plekken gesnorkeld met echt ontzettend helder water heel veel visjes gezien, we zijn bij het bekende Maya Bay geweest (film The Beach), Monkey Island en wezen kajakken, echt ontzettend mooi daar, dit is echt het Thailand van de fotos. Die avond even naar het strand gegaan om wat te drinken maar er bleek een Half Moon Party te zijn! Ze stonden allemaal met vuur te spelen en al met al het was weer een geslaagde avond.

Sochtends er weer vroeg uit voor de boot naar Krabi, waar we eind van de middag aankwamen en maar voor 1 dag zouden blijven. Zijn uiteten geweest bij een paar gekke Thaise lui, dus dat was wel gezellig en savonds nog wat gedronken en toen naar bed. Dag erop werden we weer vroeg opgehaald en na een lange bus en boot trip zijn we gister aangekomen op Koh Samui. Ook weer een gekke huis dit eiland! Maar dat de volgende keer :)

1. Jacqueline:
    25 oktober 2012
    Hi Mike

Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Ben jaloers op je!!!!

Liefs mam X
  2. Nancy:
    25 oktober 2012
    prachtige fotos Het plezier straalt er vanaf

tot het volgende verhaal.
  3. Ria:
    26 oktober 2012
    Hoi Mike

fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Vooral veel blijven genieten en veel blijven zien.
    ik blijf je volgen
    groetjes Ria
  4. Agnes van rossum:
    27 oktober 2012
    hoi Mike
    Zo zie je nog eens wat van de wereld.
    Maar blijf vooral genieten.
    Veel plezier.
    Gr. Agnes van Rossum
  5. OPA DICK:
    27 oktober 2012
    Hoi Mike veel plezier en geniet er maar goet van .

OPA Dick