Bangkok 2.0!

18 oktober 2012 - Bangkok, Thailand

Paar dagen verder in Bangkok, we zijn helaas niet meer naar de kickbox wedstrijden geweest want dat was ontzettend duur. Zijn die avond weer Khao san Road opgeweest waar we Eric uit Canada en Yoni, een andere Nnederlander ontmoet hebben. Samen wat gedronken en besloten naar de ping pong show te gaan. Aangezien we in Bangkok zitten, moesten we daar toch wel een keer naar toe. Maar wat daar allemaal gebeurt is zal ik hier niet neerzetten haha! ;p Bizar was het!

Volgende dag redelijk laat wakker geworden, zijn toen naar de Golden mount geweest, tempel met veel te veel traptredes. Tegen de avond maar weer Khao san Road op waar we Eric en Yoni weer tegen kwamen, later op de avond kwamen er wat Australische gasten bij zitten met een toren bier en shisha. Daarna een club ingeweest was ook ontzettend vet!

Vandaag nog naar Grand Palace geweest, ja alweer een tempel maar was wel indrukwekkend om te zien! Nu zo maar naar bed, morgen ochtend waarschijnlijk nog naar de floating market en daarna vliegen we naar Phuket!

1. Caes:
    18 oktober 2012
    Hoi MIke en Roy,

Leuk om te lezen en zien wat jullie meemaken. Jammer dat je niet alles verteld haha maar misschien beter ja. Leuke foto's. Ga zo door, ben benieuwd naar het vervolg.
  2. Nancy:
    18 oktober 2012
    hai mike ik volg jou natuurlijk ook. Veel plezier en vooral genieten jullie. en wij leven met jullie mee. nancy
  3. Rene Cindy Thijmen:
    19 oktober 2012
    Hoi Mike, net deze site van je moeder gekregen. Kunnen we volgen wat je allemaal meemaakt.
    Veel plezier
  4. Agnes van rossum:
    22 oktober 2012
    Hoi Mike Wij vinden het leuk wat je allemaal mee maakt en daar ook van geniet.
    Wij blijven je volgen en maak er een leuke tij van.
  5. Henk Lijftogt:
    Hoi Mike,
    leuk die foto's en verhaaltjes. Voelt het toch nog een beetje alsof we er bij zijn :-(
    Nog veel plezier en ik kijk uit naar het volgende verhaal !
  6. Henk Lijftogt:
    22 oktober 2012
    moest natuurlijk Henk zijn......
    typen is ook niet eenvoudig voor een digibeet !
  7. Henk Lijftogt:
    lijftogt ..... blond he
  8. Lucy de hoop:
    23 oktober 2012
    Leuk, ik ga je volgen. Veel plezier